Niall Horan

Välkommen till denna nya Niall Horan blogg. ~

Personen denna blogg handlar om heter ju Niall Horan och han är medlem i ett väldigt känt pojkband som heter One Direction, smeknamn 1D.
Bandet består av fem medlemmar, deras namn är Harry, Louis, Liam, Zayn och Niall såklart. ;)

Fr. vänster: Zayn - Louis - Harry - Liam - Niall

Niall är "den korta lilla blonda" i gruppen och är riktigt söt.
Han föddes den 13 September 1993 i Irland, men är nu bosatt i London med resten av medlemmarna.
Niall är normalt brunhårig men började färga håret när han var 14 år. Ibland kan man se hans utväxt, riktigt gulligt faktiskt. :)
Niall är känd för sitt matberoende, han älskar mat!
När 1D skulle titta på videon till sin låt What Makes You Beautiful (WMYB) för första gången sa Niall åt dom att vänta för att han skulle hämta mat, haha.


Innan vi rusar in i det komplicerade måste ni som inte vet få veta hur 1D skapades ju! :)
Det var på X factor år 2010 som dom alla var på audition för att sjunga.
Alla kom vidare men sen tyckte inte juryn dom var tillräckligt talangfulla på nästa audition men efter mycket överläggande kom juryn överens om att sätta ihop alla dom fem killarna i ett band.
One Direction skapades den 23 Juli 2010.
Killarna kom väldigt långt i X factor, dom lyckades klämma åt sig en tredje plats faktiskt! :)
Nu två år efter har dom släppt ett album och flera singlar och har blivit kända världen över.
Niall har dock inte alls fått så mycket solo i låtarna, totalt är alla hans solon sammanlagt en minut och 24 sekunder långt.
Mer information om Niall kommer ni få veta i andra inlägg, säkert saker ni inte visste förut! (:
Niall ~
One Direction ~ 1D

Jag som äger den här bloggen heter Linnea men kallar mig Liniall på den här bloggen.
Jag är 14 år och har inte varit en Directioner så värst länge men jag har ändå lärt mig ganska mycket så hoppas kunna underhålla alla som läser den här bloggen! :)


Nike på Chiiu :) skrev detta:

Hej Yaha eller vad du heter IRL! Din blogg var jättefin ju! Kommer lungt att följa och tippsa till mina galna 1D fanvänner :D<3 Kram!

2012-06-05 @ 15:12:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas inte)

Bloggnamn:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0